Poszukaj książeczki

piątek, 8 sierpnia 2014

“Poczytaj mi mamo, księga trzecia” Praca zbiorowa

WYDAWNICTWO: Nasza Księgarnia

ILUSTRACJE: Praca zbiorowa

ILOŚĆ STRON: 276

WYMIARY: 22cm x 17cm

OPRAWA: Twarda

Pokolenie 80-te z pewnością doskonale pamięta tą okładkę i tytuł…

IMG_1824

IMG_1825IMG_1827

Komu mama lub tata nie czytał choć jednej z książeczek tej serii…?  Nie uwierzę, że taka osoba istnieje…

IMG_1830

Tu zapowiedź… Następne posty będą o zbiorze książeczek serii “Poczytaj mi mamo”

Anielcia na Mikołaja dostała od Chrzestnego akurat księgę III, ale koniecznie musimy dokupić pozostałe…

W tomie III znajdują się:

IMG_1831

Książka zawiera okno do przeszłości dla dorosłych, a dla dzieci okno do przyszłości… Dorosłym przypomina to, o czym być może zapomnieli w toku wielu spraw, a dzieci uczy jak żyć…

Książka mówi o wielu bardzo ważnych sprawach… gniewie, miłości, strachu, przyjaźni, serdeczności, dobrych manierach, kompromisach, o bólu i o śmiechu…

Resztę pięknie opisuje sama redaktorka książki Joanna Wajs:

IMG_1832b

Zapraszam więc na następne posty do cudownej podróży…

1 komentarz:

  1. Czytałam i poznawałam 'książeczki', których nie miałam w dzieciństwie. :)

    OdpowiedzUsuń